השכרת אוטובוס בחדרה

השכרת אוטובוס בחדרה

לא מעטות ההזדמנויות שבהן האופציה של השכרת אוטובוס בחדרה היא לא פחות מהכרחית. בין אם מדובר על טיולים שיוצאים מטעם בית הספר, טיולי משפחות מאורגנים, הסעות לאירועים מכל מיני סוגים או כל דבר אחר – השכרת האוטובוס היא היחידה שיכולה להפוך את כל אלו למאורגנים ומסודרים. עם אוטובוס מרווח ונעים, נהג שירותי ומסביר פנים. כמובן היכולת להגיע ממקום מסוים אל היעד במינימום כאבי ראש. השכרת אוטובוס בחדרה היא פתרון שעונה על הצורך של המון תושבים בעיר. תושבים שמעוניינים לצאת ממנה ולחזור אליה בבטחה לצורך ביצוע של מגוון פעולות. על פניו אולי השכרת אוטובוס בחדרה נשמעת כמו משימה פשוטה, אבל כדאי שתדעו כמה דברים חשובים רגע לפני שאתם מסכמים את הפרטים עם חברת ההסעות.

מה עליי לוודא שיש באוטובוס?

בשוק של היום קיימות לא מעט חברות של השכרת אוטובוס בחדרה בפרט וברחבי הארץ בכלל. אולם לפני היציאה לדרך חשוב לוודא איתן כמה פרטים חשובים, הן לגבי החברה עצמה והן לגבי כלי הרכב השונים שהיא מספקת. על מנת לבצע השכרת אוטובוס בצורה אחראית ובטוחה, חשוב לוודא את ניקיון האוטובוס. כמו גם את אביזרי העזר שלו עבור נוסעים שמתקשים לטפס את מדרגות העלייה לאוטובוס. עוד פרמטר הוא איכות המושבים ועוד. בנוסף, במרבית האוטובוסים נהוג לשלב גם מערכות כריזה הכוללות רמקולים ומיקרופונים. כמובן מומלץ לוודא גם את הקיום של מערכות הכריזה הללו באוטובוס.

אילו אישורים עליי לבדוק?

מומלץ לוודא עם חברת הסעות בחדרה שהיא מחזיקה במגוון האישורים והרשיונות מטעם משרד התחבורה על מנת לספק את שירותי ההסעות שהיא מספקת, ולצד כל אלו גם רשיונות נהיגה בתוקף של נהגי האוטובוסים שעובדים בחברה, וכן ביטוח רכב על כל סוגיהם.

חברת הסעות מורשת תחזיק גם רישיון הפעלה מטעם משרד התחבורה.

סיכום של מה עלינו לוודא ואילו אישורים עלינו לבדוק

סדר הדברים שעלינו לוודא
✔️ אישור קצין בטיחות בתוקף ✔️
✔️ רישון נהיגה של הנהג בתוקף ✔️
✔️ אישור הסעת ילדים תקנה 84 ✔️
✔️ היעדר עבר פלילי של הנהג – תצהיר בעל החברה✔️

השכרת אוטובוס בחדרה בשבת

התחבורה הציבורית בישראל אינה מספקת שירותים עם כניסת השבת ועד צאתה. מסיבה זו תושבים רבים ברחבי הארץ צריכים לחפש אלטרנטיבות שיאפשרו להם להגיע ממקום למקום. הביקוש לשירות מתחיל החל משעות אחר הצהריים של יום שישי, ועד שעות הערב של יום שבת. השכרת אוטובוס בשבת מעניקה מענה מושלם לעניין הזה, משום שהיא פעילה בכל ימות השבוע, כולל שבתות.

השכרת אוטובוס בחדרה מחיר

קיימים לא מעט משתנים שעל פיהם ייקבע המחיר של השכרת אוטובוס בחדרה. בין היתר, המשתנים קשורים בכמות הנוסעים שיהיו בהסעה. היום השבוע שבו יסופק שירות ההסעה. עוד משתנה הוא כמות העצירות, במידה ויהיו כאלו בדרך, השעות הרלוונטיות להסעה וכו'. במרבית המקרים המחיר של השכרת אוטובוס בחדרה לא יעלה על 2,000 ש"ח. אולם יהיו מצבים בהם הוא לא יהיה נמוך יותר מ-1,000 ש"ח. חשוב לציין שייתכנו גם מחירים נמוכים או גבוהים יותר ממה שציינו, בהתאם למגוון המאפיינים והמשתנים השונים.

מחירון השכרת אוטובוסים בחדרה והסביבה

סוג הסעה באוטובוסמחיר
אוטובוס לחתונה בחדרההחל מ 1400 ₪
השכרת אוטובוס לאירוע בחדרההחל מ 1500 ₪
אוטובוס לטיול מחדרה והאזור 1800 – 3800 ₪ ( עד 12 שעות )
השכרת אוטובוס ליום בתוך חדרההחל מ 1380 ₪

השכרת אוטובוס באזור חדרה

אצלנו בחברת ההסעות תוכלו לשכור אוטובוס באזור חדרה. במידה ואתם צריכים להזמין אוטובוס או יותר ולהסיע קבוצה גדולה, אנחנו הכתובת בשבילכם. השירות שלנו ניתן בעיר חדרה ובכל האזור מסביב – המושבים והיישובים השונים. 

השירות שלנו מאפשר לכם לנסוע באוטובוס פרטי במהירות ובנוחות לכל חלקי הארץ. האוטובוסים שלנו מפוארים ונוחים. בזכותם, הנסיעה שלכם תעבור בצורה חלקה ותוכלו להנות מהדרך כמו שצריך. אוטובוסים אלו יעמדו לרשותכם ואנחנו נשמח הסיע אתכם לכל מטרה. 

בשירות השכרת האוטובוסים שלנו באזור חדרה תקבלו נהג אישי וצמוד. נהג זה ינהג באוטובוס לכל אורך הנסיעה. הוא ילווה אתכם מתחילת הנסיעה ועד לסופה, ויעמוד לשירותכם לכל אשר תצטרכו. בעצירות השונות לאורך הדרך, הנהג שלנו ימתין לכם באוטובוס וישמור על החפצים שלכם. 

אנחנו מחזיקים צי אוטובוסים מהגדולים בארץ. לכן, אנחנו יכולים לספק לכם את כלל שירותי ההסעה באוטובוס שאתם צריכים. גם אם מדובר על השכרת אוטובוסים לטיול שנתי לבית ספר תיכון ענק. או אולי מחנה לתנועות נוער. 

השכרת אוטובוס לחתונה בחדרה

בעיר חדרה ובכל האזור מסביבה, למשל באזור התעשייה בעמק חפר, ישנם אולמות וגני אירועים רבים. במקומות אלו נערכים מדי יום חתונות רבות. המון זוגות מאושרים נישאים באולמות אלו יחד עם כל האורחים שלהם. במידה והוזמנתם לחתונה בחדרה, ככל הנראה תראו רכבי הסעות רבים באזור. 

כיום, חלק מארגוני החתונה שלכם כולל הזמנת הסעה לחתונה למשפחה ולחברים. אולי בעבר זה לא היה נפוץ יותר מדי. אם בגלל מחיר גבוה או בגלל חוסר הבנה של השירות שניתן ויתרונותיו. היום – אתם יכולים להזמין מאיתנו אוטובוס הסעות לחתונה שלכם. במחיר נוח ועם שלל היתרונות שהאוטובוסים שלנו יעניקו לכם. 

למשל, השפעה ניכרת של השכרת האוטובוסים שלנו לחתונות בחדרה הינה על החברים. במקום שהם יצטרכו להתארגן ברכבים פרטיים ולבחור נהג תורן. תחסכו חהם את הפקקים בהם יאלצו לעמוד בפקקים בדרכם אל האירוע. במקום שהם יצטרכו לחפש חניה במרחקים. וכמובן – במקום הנסיעה חזרה הביתה כשהם עייפים ומותשים. 

השכירו מאיתנו אוטובוס לחתונה בחדרה ותאפשרו לחברים שלכם להנות ובגדול בחתונה. 

אוטובוס לחתונה בחדרה
אוטובוס לחתונה בחדרה

אוטובוסים לאירועים בחדרה

חלק משמעותי מתכנון אירוע הוא תכנון לוח הזמנים שלו. לא משנה איזה אירוע אתם מארגנים, תכנון כזה הינו הכרחי. אתם צריכים להחליט מתי האורחים יגיעו, באיזה שעות תהיה קבלת הפנים. מתי יהיו הריקודים או התוכן שאתם מתכננים להעביר. וכמובן מתי יוציאו כל מנה של אוכל. 

לכן, אנחנו בטוחים שחשוב לכם מאוד שהאורחים שלכם יגיעו. במידה והם יאחרו או יתעכבו – כל לוח הזמנים של האירוע יאלץ להתעכב. איחורים כאלה עלולים לפגוע בכם ולהשפיע על הצלחת הערב. אנחנו בטוחים שאתם רוצים להימנע מכך. 

אז מה עושים? פשוט וקל, מזמינים מאיתנו אוטובוס לאירוע שלכם בחדרה. האוטובוסים שלנו יסיעו את המוזמנים שלכם והם יכולים להכיל כמות רבה של נוסעים. בכך, אתם גם מאפשרים להם להגיע בנוחות ובקלות, והכי חשוב בזמן. אתם שולטים על שעת ההגעה של האורחים לאירוע. 

בנוסף, האוטובוסים שלנו מאפשרים לכם להסיע את כל האורחים שלכם מבלי להזמין הסעות לאירועים רבות. לא תצטרכו להיות בקשר עם המון חברות הסעה שונות.

אוטובוסים לבתי ספר בחדרה

צריכים אוטובוס לבית הספר בעיר חדרה? מוזמנים להזמין את האוטובוסים שלנו. אנחנו נסיע אתכם ונעמוד לרשותכם. בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים – אנחנו כאן לכל מטרה שתצטרכו. השירות שלנו הינו הוותיק והמוכר ביותר בחדרה, הזמינו גם ותצטרפו למשפחה. 

הזמנת אוטובוסים לבתי ספר יכולה להיעשות בשל כמה סיבות. דבר ראשון, הסעות לטיול שנתי. מדי שנה כל תלמידי בית הספר יוצאים לטיול שנתי שאורך כמה ימים ברחבי הארץ. בתי הספר נדרשים להזמין אוטובוסים רבים שיסיעו את התלמידים ממקום למקום. בלי האוטובוס – אין טיול. 

דבר שני, לעיתים בית הספר יוצא ליום סיור או ביקור במקום כלשהו. גם במצבים כאלה, שיכולים להיות קצרים מאוד או קרובים לבית הספר האוטובוסים שלנו ייקחו אתכם. 

לבסוף והכי חשוב, הסעות לבית הספר בשעות הבוקר ובחזרה בצהריים. כמעט בכל בית ספר בעיר חדרה קיים מערך הסעות אוטובוסים שמסיע את התלמידים. אנחנו מזמינים אתכם לתאם איתנו ולהזמין את האוטובוסים שלנו. אנחנו נעניק לכם שירות מקצועי ואדיב במחירים נוחים. 

חברת הסעות דורון

נמצאים בשלב של חיפוש אחר חברה שתוכל לספק לכם השכרת אוטובוס בחדרה? אתם צריכים לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית. חברת הסעות אמינה, בעלת ניסיון, אדיבה. חברה שמאפשרת תשלום של מחירים נוחים עבור שירות ההסעות המבוקש. במקום שתצאו לחיפוש מתמשך ומייגע. אנחנו שמחים להמליץ לכם היום על חברה נהדרת . חברת הסעות שעונה על כל הקריטריונים האלו ואפילו מתעלה עליהם, אז הכירו את חברת דורון הסעות

דורון עוסקת בשירותי השכרות אוטובוסים כבר קרוב ל 20 שנה , ותחת ידיה נסעו עשרות אלפי נוסעים מרוצים לאורך השנים, שבעזרת חברתנו להגיע ממקום למקום בביטחה ובכיף. צרו קשר עם החברה במספר הטלפון מטה ותוכלו להנות משירות שיספק לכם הרבה יותר מרק נסיעה, אלא חוויה שלמה. תהנו! ניתן לפנות אלינו גם דרך האתר בצורה מקוונת.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו 052-4499807

שאלות נפוצות

לחצו חזרה לראשי הפרקים במאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
דילוג לתוכן