הסעות בכפר סבא

חברת הסעות בכפר סבא

הזמנת הסעות בכפר בסבא

אחת הערים המלהיבות בארץ. מעבר למועדונים ומקומות בילוי רבים מציעה העיר יריעה היסטורית אדירה.

רוצים להזמין חברת הסעות לטיולים כפר סבא ?

בעיר תוכלו למצוא מוזיאון ארכיאולוגי המספר את סיפורה של העיר ושל המדינה.

את מבנה הח'אן שהוקם בשנת 1906 ומאז נהרס שלוש פעמים ונבנה שוב, ממש בסמוך לבאר הראשונה של כפר-סבא.

תוכלו לבקר בגן הזיכרון, בית ספר אוסישקין שתוכנן על ידי האדריכל חתן פרס ישראל.

עוד באזור, נחל הדס, קניון ערים וגן מנשה, אחד הגנים הפרטיים הגדולים היפים והמרשימים בארץ.ֿ

הסעות כפר סבא

שירות הסעות כפר סבא מעניק מענה נהדר עבור קהל אוכלוסייה רבה בעיר. החל מתלמידים שצריכים להגיע מדי בוקר למוסד הלימודים שלהם. ולחזור חזרה לבתיהם בתום יום לימודים ארוך.

בשביל עובדים שגרים בעיר וצריכים לנסוע מדי בוקר לעבודה ולהגיע בזמן. קבוצות תיירים שמגיעים לטייל בעיר ובסביבתה.

עבור אוכלוסיית מבוגרים שיוצאים לטיולים ברחבי הארץ וכולי.

היום יותר מתמיד הסעות בכפר סבא הינן מענה מבוקש בעבור כל תושבי העיר והערים הסמוכות.  

חברת הסעות בכפר סבא

כדי ליהנות משירות הסעות אמין ובטוח יש להתקשר עם חברת הסעות בכפר סבא. אנחנו חברת הסעות אחראית ומקצועית .

ברשותנו כל האישורים לעסוק בתחום. ברשותנו כלי רכב מגוונים וחדישים שעוברים תחזוקה קפדנית מדי תקופה.

רק עם חברה אמינה ואיכותית מומלץ להתנייד בעיר ומחוץ לה. אנו – חברת דורון הסעות נשמח להסיע אתכם לכל מקום בארץ.

אנו פעילים בכל יום ובכל שעה. נסיע אתכם באמצעות כלי הרכב שיתאים למידותכם ולצרכים שלכם. אנחנו נדאג להגיע בזמן לנקודת האיסוף. ננעים לכם את הרכב במיזוג נעים. נציע לכם את מיטב הטכנולוגיה החדשנית, (ברכבים מסוימים אף תמצאו מכונת קפה) ותדאג שתגיעו ליעד בזמן!  

חברת הסעות פרטית בכפר סבא

לחברת הסעות פרטית ישנם שימושים רבים.

ראשית היא מאפשרת נסיעה בחברת אנשים שנקבעו מראש על ידי המארגנים.

כך תחושת הזרות והניכור שעשויה להיות מזוהה עם נוסעים בתחבורה ציבורית, נמנעת.

הנסיעה הפרטית יעילה בכך שהיא מותאמת לצרכי הנוסעים.

בין אם מדובר בהסעה ספציפית, או שעה מדויקת, הנוסע יוכל לתכנן זאת מראש כראות עיניו.

התאמות שכאלה לא מתקבלות כאשר נוסעים ממקום למקום בתחבורה ציבורית, רחבת היקף ככל שתהיה.

בכפר סבא, חברת הסעות פרטית תהיה שימושית אף יותר.

בין שימושיה תוכלו למצוא שירותי הסעה קבועה לדברים שבשגרה, הסעות לאירועים מיוחדים ועוד.

באמצעות תכנון נסיעה מראש ותיאום הפרטים איתנו, נדאג לכם לפתרון הטוב ביותר.

חברת הסעות מומלצת באזור השרון

חברת דורון הסעות הינה חברה מומלצת! היא מכירה את העיר כפר סבא ואת כל אזור השרון ומתמצאת בכבישים ובכל קיצורי הדרך. אנחנו נעבור כל מכשול בצורה בטוחה. אנחנו נדאג לרכב חליפי אם ניתקע בדרך. במהרה, על מנת שאתם תגיעו ליעדכם בזמן. חשוב לנו להבטיח את הנסיעה שלכם ושל יקירכם רק עם חברה מומלצת ולא להתפתות לחברות שמציעות הסעה במחיר זול שכן לא בטוח שיש להם את כל הרישיונות לעסוק בתחום. 

הסעות תלמידים בכפר סבא

אחד השימושים הנפוצים כיום להסעות פרטיות הוא הסעת תלמידים לבתי הספר.

עקב היותה של כפר סבא מטרופולין גדולה, המרחק מבתי התלמידים לבתי הספר עשוי להיות גדול.

מצב זה יקשה על תלמידים צעירים המתניידים בדרך כלל בהליכה בלבד.

המרחקים הארוכים ידרשו מהם מאמץ רב ויעייפו אותם עוד בטרם התחיל יום הלימודים.

בעיה נוספת שהסעת התלמידים תפתור היא ביטחון הנוסעים, בייחוד כשמדובר בצעירים.

ילדים בגילאי בית ספר יסודי או תיכון לא תמיד ערניים לסכנות שיכולות להתעורר סביבם.

זר בתחבורה ציבורית, או מעבר חציה סואן הם רק מקצת הסכנות הטמונות בהתניידות עצמאית.

לפיכך הזמנת הסעת תלמידים פרטית תספק את המענה הטוב והבטוח לילדכם.

חברת הסעות מומלצת בכפר סבא 

אתם גרים בכפר סבא וילדיכם לומדים בבית ספר בקצה השני?

אתם מתכננים יום כיף ומחפשים נקודת איסוף שתתאים למרבית המשתתפים ממרכז הארץ?

תוהים כיצד תתניידו ממקום למקום באופן פרטי?

למזלכם, הפתרון הטוב ביותר למצבים כאלו ולרבים נוספים הרבה יותר פשוט משחשבתם.

אנחנו מציעים שירותי הסעות פרטיות לאורכה ולרוחבה של העיר כפר סבא.

ההסעה תוזמן לפי התנאים שיתאימו לכם, בגודל, בשעה ובמקום הרצוי.

נהגי האוטובוס שלנו אדיבים ומנוסים כך שחוויית הנסיעה תהיה חיובית ונעימה.

זאת תוך הקפדה על תקני הבטיחות לרכבי התחבורה ,ועל ההכשרות הנדרשות לעובדים.

אם נותר בכם ספק, חוות דעת מנוסעים רבים בעבר ובהווה יעידו עלינו כחברת הסעות מומלצת.

השכרת אוטובוס בכפר סבא

כפר סבא היא עיר ששוכנת יחסית במרכז הארץ.

ככזאת, היא עשויה להיות מוקד עלייה לרגל מכל רחבי המדינה מסיבות שונות.

דוגמאות לכך הן מבנים ציבוריים בעיר, מרכזי קניות ואתרי פנאי.

סיבה נוספת להשכרת אוטובוס מכפר סבא הוא המיקום הנוח והמרכזי של העיר.

הקרבה לתל אביב מעידה כי המרחק בין כפר סבא לצפון הארץ או לדרומה הוא לא רב.

כך בתכנון טיול תוכלו לקבוע את נקודת היציאה שתאפשר נסיעה סטנדרטית ולא ארוכה מדי.

זאת ועוד, השכרת אוטובוס עשויה להיות שימושית לציבור הרחב בעיר עבור הסעה לאירועים מיוחדים.

תוכלו לשכור אוטובוס לצורך הסעת חברים לבילוי משותף בים, או לחילופין הסעת אורחים לחתונה.

מידיבוס בכפר סבא

האם אתם מתכננים לבקר בכפר סבא בקבוצה בינונית? אם כן, אנחנו מציעים לכם פתרון מושלם בדמות הסעות מידיבוס בכפר סבא. מידיבוס הוא הפשרה המושלמת בין אוטובוס למיניבוס. כמו אוטובוס, מידיבוס יכול להסיע מספר רב של נוסעים. כך, אם אתם מתכננים נסיעה לקבוצת עובדים, משפחה או קבוצת מטיילים, המידיבוסים שלנו יסייעו לכם.

אז מה ההבדל ?

לעומת זאת, בדומה למיניבוס, מידיבוס מציע חוויית נסיעה אינטימית ונעימה. אנחנו יכולים להעיד שאלפי לקוחות הופתעו לטובה מחוויית הנסיעה היוקרתית שמציע המידיבוס. אנחנו ציידנו את המידיבוסים שלנו במושבים נוחים ומרווחים במיוחד.

כמו כן, אנחנו דאגנו שכלל המידיבוסים שלנו יאובזרו במערכת בקרת אקלים מתקדמת. כך, תוכלו לנסוע בנוחות בכל מזג אוויר. לבסוף, כלל המידיבוסים שלנו כוללים מערכת מולטימדיה חדשנית, כך שתוכלו להאזין למוזיקה החביבה עליכם.

המידיבוסים שלנו מושלמים גם לקבוצות תלמידים. אנחנו מתמחים בהסעות ילדים ובני נוער. במהלך השנים הסיעו הנהגים האדיבים שלנו אלפי תלמידים מרוצים. לכן, אם אתם מעוניינים לשכור מידיבוס בליווי נהג צמוד לכל מטרה שהיא, אנחנו הכתובת בשבילכם.

הסעות מיניבוס כפר סבא

במידה שאתם מתכננים נסיעה בכפר סבא בקבוצה קטנה, חבל שתשלמו הרבה כסף על אוטובוס. אנחנו מציעים שירות הסעות מיניבוס מכפר סבא לכל נקודה בארץ במחיר שווה לכל כיס. אנחנו פועלים עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע. 

המיניבוסים שלנו מותאמים לקבוצות מכל הסוגים. אנחנו נוהגים להסיע משפחות, תלמידים, קבוצות עובדים, מטיילים, נבחרות ספורט ואף משלחות רשמיות. אנחנו מתאימים את שירותינו בדיוק למידות הלקוח. 

המיניבוסים שלנו מושלמים לנסיעות לנתב"ג. אם אתם מעוניינים לנסוע לשדה התעופה באמצע הלילה, תוכלו לסמוך עלינו שנגיע לנקודת המפגש בזמן. אנחנו פועלים בכל שעה ביממה, כך שאין לכם סיבה לחשוש אם טיסתכם ממריאה באמצע הלילה. 

המיניבוסים שלנו מתאימים גם לקבוצות עובדים. במידה שאתם עובדים באחת מחברות ההייטק הפועלות בכפר סבא, נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו מסיעים עובדים מזה שנים ארוכות ומכירים את כל המורכבויות הכרוכות בנושא. המיניבוסים שלנו מתאימים גם לקבוצות מטיילים אשר מעוניינות לצאת מכפר סבא לטיול בארצנו הקטנטונת.

הסעות לאירועים בכפר סבא

בשנים האחרונות, הפכו הסעות אורחים לחלק אינטגרלי מכל אירוע. שינוי תפישתי זה נובע ממספר סיבות. תחילה, כבישי המדינה הפכו לפקוקים ועמוסים במיוחד בעשורים האחרונים. כתוצאה מכך, נהגים רבים נרתעים מנהיגה למרחקים ארוכים באמצע הלילה. החשש לכך ברור – נסיעה מונוטונית בפקקים באמצע הלילה עלולה להסתיים בהירדמות על ההגה. למרבה המזל, אנחנו מציעים הסעות לאירועים בכפר סבא. כך, גם אורחים אשר הגיעו מאזורים מרוחקים יוכלו להגיע לאירוע מבלי לחשוש מנהיגה בפקקים.

שנית, אורחים רבים מעוניינים לשתות אלכוהול באירוע. בשנים האחרונות עלתה המודעות לכך ששילוב אלכוהול עם נהיגה יכול להוביל להשלכות קטלניות. כתוצאה מכך, אורחים אחראיים לא ישתו משקאות אלכוהוליים לאורך האירוע ויחמיצו חלק מההנאה. אנחנו מספקים מענה גם לבעיה זו. באמצעות שירות ההסעות שלנו, האורחים שלכם יוכלו לשתות כאוות נפשם ולמצות את האירוע עד תום.

לבסוף, הסעות לאירועים יחסכו לאורחים שלכם חיפושים קשים אחר חנייה. כפר סבא ידועה במצוקת הפקקים שלה, שרק הולכת ומחמירה. אורחים רבים המוזמנים לאירועים בכפר סבא נאלצים לחפש חנייה דקות ארוכות, דבר הגורר איחורים. אנחנו נוכל להסיע את האורחים שלכם ממש עד מקום האירוע ולחסוך להם איחורים.

הסעות לחתונה בכפר סבא

אין דבר מרגש כמו תכנון חתונה. ואולם, להתלהבות ולהתרגשות שבתכנון האירוע נלווים לא מעט לחצים ומתחים. אנחנו מעוניינים להוריד לכם חשש אחד מהראש ולדאוג לסידור הסעות לאורחים שלכם. בשנים האחרונות, נעשה שירות הסעות אורחים לחלק בלתי נפרד מכל חתונה. אנחנו מאמינים שהסעת אורחים מהווה אף אלמנט הכרחי מאירוע מוצלח. הסיבה לכך ברורה – הסעות לחתונה מסירות את אלמנט חוסר הוודאות סביב הגעת האורחים. 

בזכות שירות הסעות אורחים לחתונה, תוכלו לדעת בדיוק מתי צפויים האורחים שלכם להגיע לאירוע. לא עוד איחורים מלחיצים – אנחנו נסייע לכם לדאוג שאף לא אורח אחד יחמיץ את החופה. בנוסף, הסעות לחתונה תאפשרנה לאורחים שלכם לשתות לאורך האירוע ולשמוח בשמחתכם.

אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – הזמנת הסעות לחתונה היא פעולה פשוטה מאין כמותה. אתם תתקשרו אלינו, תמסרו לנו את רשימת האורחים ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. ביחד, נבחר את נקודות האיסוף והפיזור האידיאליות.

הסעות עובדים בכפר סבא

בשנים האחרונות הלכו והתרבו מקומות העבודה בכפר סבא. בעבר, הייתה כפר סבא דלה בתעשייה ומרבית תושביה עבדו מחוץ לעיר. לעומת זאת, כיום מגיעים לכפר סבא מדי בוקר אלפי עובדים. מאחר שרבים מהעובדים בכפר סבא מגיעים אליה מחוץ לעיר, יש צורך בפתרון תחבורתי עבורם.

 נסיעה לעבודה בכפר סבא ברכב פרטי אינה פרקטית במיוחד. מחירי הדלק המאמירים, הפקקים ומצוקת החנייה הופכים את הכניסה לעיר עם רכב פרטי לקשה במיוחד. למרבה הצער, גם התחבורה הציבורית בעיר אינה מספקת מענה הולם למצוקה. האוטובוסים והרכבות המגיעים לכפר סבא ידועים בחוסר אמינותם הבא לידי ביטוי באיחורים וביטולים רבים. 

למרבה המזל, אנחנו מציעים מזה שנים רבות שירות הסעות עובדים בכפר סבא. הנהגים המנוסים שלנו מכירים את כבישי העיר כמו את כף ידם. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהעובדים שלכם יגיעו לעבודה בדיוק בזמן. כל שעליכם לעשות הוא לקבוע נקודות איסוף ופיזור לעובדיכם ואנחנו נדאג לכל השאר.

הסעות לחרמון מכפר סבא

אתר החרמון הוא אחד מאתרי הבילוי המהנים ביותר בישראל. מאות אלפי משפחות מגיעות לחרמון מדי שנה לעשות סקי, לטייל או סתם ליהנות מהשלג. ואולם, כל אדם שביקר בחרמון יודע עד כמה קשה ההגעה לאתר. בשיא עונת התיירות, נסיעה לחרמון מכפר סבא עלולה להימשך מעל לשש שעות. בנוסף, כבישיה המפותלים והתלולים של רמת הגולן הופכים את הנהיגה באזור למסוכנת במיוחד. 

אנחנו מציעים שירות הסעות מכפר סבא לחרמון באמצעות מיניבוס, מידיבוס או אוטובוס. אנחנו מספקים שירות הסעות לחרמון למגוון קבוצות, לרבות משפחות, מטיילים, תלמידים, עובדים ומשלחות רשמיות. כל שעליכם לעשות הוא לתאם את שעת המפגש ולמסור לנו את גודל הקבוצה. אנו בתגובה נדאג לספק לכם רכב מתאים לקבוצה, בליווי נהג אמין, מקצועי ואדיב. 

אנחנו חרטנו על דגלנו לשים את בטיחות הנוסעים שלנו במקום הראשון. נהגינו המקצועיים יודעים כיצד להתמודד עם תנאי הנסיעה הקשים. בנוסף לכך, התקנו בכל רכבי ההסעות שלנו את מערכות הבטיחות החדישות ביותר בשוק.

הסעות בכפר סבא מחיר

מחירה של הסעה בעיר כפר סבא תחושב בהתאם למספר גורמים כגון –

גודל כלי הרכב – ככל שכלי הרכב יכיל יותר נוסעים כך המחיר יעלה.. הסיבה לכך מפאת צריכת הדלק. 

יעד – יעד הוא גורם מכריע שכן במידה ומדובר בהסעה מכפר סבא לאילת המחיר יהיה שונה מנסיעה מכפר סבא לירושלים וכולי. 

זמן השירות – ככל שהנהג ישהה עם הקבוצה זמן רב יותר כך גם המחיר יעלה יותר. 

עצירות  – עצירות הינן גם פרמטר שישפיע על המחיר הסופי.

יום בשבוע – הסעה שמתוכננת ליום חול מחירה יהיה שונה מהסעה ביום שבת או חג וכולי.  

אבזור מיוחד – לעיתים לקוחות יבקשו אבזור מיוחד ברכב ההסעה. מה שלא כלול בנסיעה רגילה וזה גם יחושב במחיר הסופי. 

הסעות כ״ס בזול

כולנו מחפשים תמיד את הזול ביותר אבל חשוב לזכור שלעיתים זול יכול להיות גם יקר. הסעה בעיר כפר סבא תוכל לחוסך בדלק ובזמן. אנחנו הופכים כל נסיעה להיות חסכונית, מעבר לכך הסעה יכולה גם להתחלק בין כמה נוסעים, מה שיכול להוזיל משמעותית את המחיר. 

מתעניינים בשירותי הסעות בכפר סבא ? מומחי ההסעות של דורון הסעות ישמחו לענות לכל שאלה 24/7 ללא כל עלות !!!!

חייגו עכשיו 052-4499807

הסעות ברעננה יכולות גם לעניין אותך ?

לחצו חזרה לראשי הפרקים במאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
דילוג לתוכן